20 kwietnia 2010

Zakupy: Everyday Minerals


Doszła moja paczka z EDM - mam mój wyczekiwany puder rozświetlający. Niestety jest ciemno i nie mogłam złapać koloru. Jest żółtawy, ale na skórze wybija się raczej delikatna złotawa poświata. Sam puder ma bardzo suchą konsystencję.
Nie lubię zamawiać pojedynczych rzeczy, więc musiałam coś koniecznie dobrać ;) wzięłam sprawdzony już wcześniej żółty korektor - nakładam go pod podkład, rewelacyjnie maskuje zaczerwienienia, naczynka, ślady po krostkach itp.

Z cieni wybrałam Spin Cycle, Tide Pool i Starlit.
'Spin Cycle is a subtle but beautiful color' - cokolwiek wg EDM to znaczy... w słoiczku to zimny róż, na skórze się ociepla, ma delikatny złotawy połysk.
'Tide Pool - cool, deep matte violet' - wzięłam go z przekory; nie lubię matowych cieni, za to uwielbiam fiolety i koniecznie musiałam go wypróbować po obejrzeniu swatchy Cathy ;) nie rozczarowałam się, na pewno będę go używać, jest przepiękny.
'A dark pearlescent grey with hints of sapphire' - jest to bardziej zszarzały niebieski niż szary z domieszką niebieskości; bardzo ładny odcień.
Dostałam również kilka próbek cieni od Adusi, która organizowała zamówienie: Tide is High (błyszczący turkus), Disco Roller Skating (brudne winogrono) oraz Tuesday Night Fever (miedziana pomarańczka).
Góry rząd (od lewej): Starlit, Spin Cycle, Tuesday Night Fever
 Dolny rząd: Tide is High, Tide Pool, Disco Roller Skating

3 komentarze:

  1. No niezla kolekcja ;) Ja ostatnio bardzo rzadko uzywam cieni, ale mam chyba 2 kolory z EDM i sa faktycznie piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. I liκe the helpful info you proѵiԁe in
    your articlеѕ. І will bookmark your weblog аnd check аgain here
    frequently. ӏ'm quite certain I will learn plenty of new stuff right here! Good luck for the next!

    My web blog :: iphone repair petaling jaya

    OdpowiedzUsuń
  3. If you desire to improve youг know-how οnly
    kеep visіting this ωeb page and be uρdated with the mοst reсent news postеd here.


    Also visit my web ρage; ipad repair pj

    OdpowiedzUsuń