6 lipca 2010

Wtorkowe kuszenie (12): Pachnący prysznic


Najczęściej wybieram bezzapachowe kosmetyki - nie znoszę smarować twarzy czymś, co intensywnie pachnie. Większość zapachów mnie irytuje - zwłaszcza takie, które utrzymują się przez długi czas, są duszące i szybko się nudzą. Jeśli jednak chodzi o pielęgnację ciała to wybieram pachnące kosmetyki - ale też z pewnymi zastrzeżeniami. Żadnych waniliowych, czekoladowych, karmelowych, anyżowych, kadzidlanych zapachów. Toleruję przede wszystkim owoce - zwłaszcza egzotyczne anansy, mango, papaję i cytrusy - grapefruit (mój numer jeden), mandarynki, pomarańcze. Lubię też lekkie, bliżej niesprecyzowane, świeże nuty.
Jeśli zdarzy mi się kupić coś co mocniej pachnie, najczęściej jest póżniej używane bardzo rzadko - wiele zapachów przyprawia mnie o ból głowy, więc np. codzienne smarowanie się bardzo intensywnie pahcnącym balsamem odpada, ale raz na jakiś czas czemu nie.


W aptekach pojawiła się nowa linia żeli pod prysznic marki Klorane. Zawierają wyciąg z pączków topoli, który ma działanie kojące i ochronne oraz substancje nawilżające i krem odżywczy. Są odpowiednie dla skóry suchej i wrażliwej. Żele mają przyjemne zapachy, radosne kolory, jedwabistą konsystencję, która tworzy obfitą i delikatną pianę. Nie zawierają mydła, pH neutralne dla skóry.

Wśród 11 wariantów każdy znajdzie coś dla siebie - mnie do gustu przypadł 'Deszczowy ogród' - melon, nenufar, jaśmin i bergamotka oraz 'Wspaniały nastrój' - winogrona, ananas, brzoskwinia, jaśmin, fiołek, róża. Pierwszy żel już mam - pachnie świeżo, delikatnie, lekko melonem, lekko powietrzem - rzeczywiście trochę jak ogród po deszczu. Drugi wąchałam w sklepie - w zapachu wybijają się przede wszystkim czerwone winogrona.

Rzeczywiście każdy znajdzie coś dla siebie, bo wybó jets spory: żel miodowo-waniliowy, korzenno-drzewny, cytrusowy, kwiatowy... Musze jeszcze powąchać inne wersje owocowe, zwłaszcza 'Orzeźwiający poranek' pachnący mandarynką, cytryną i grapefruitem z dodatkiem białych kwiatów.

Cena: ok. 24zł; teraz w Super Pharm sa w promocji za ok. 18zł

2 komentarze:

  1. Cena nie przekłada się na skład niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mnie korca tez zele ;) W Super Pharmie w Blue City byly, ale nie napisali, ze jest promocja, a wyglada na to, ze maja promo na Klorane w ogole, bo wzielam suchy szampon i przy kasie sie dowiedzialam, ze jest dyche tanszy niz na metce ;) Bardzo mnie to ucieszylo, bo juz go mialam nie brac myslac, ze jest w cenie regularnej ale wzielam, co jasno oznacza, ze czasem rozrzutnosc poplaca :D Musze wiec wrocic do SP po ktorys z tych zeli;) K.

    OdpowiedzUsuń