22 września 2010

Tanie kupowanie

Lubię dobre kosmetyki w dobrych cenach - a Wy? Znalazłam kilka dobrze zapowiadających się nowości w niezłych cenach :)
 
Ziaja - Polskie antyperspiranty



    Skutecznie ograniczają wydzielanie potu, neutralizują zapach potu i zapewniają długotrwałe uczucie świeżości. Są łagodne dla skóry. Bez konserwantów, parabenów, alkoholu i barwników. Nie pozostawia śladów na ubraniu. Dostępne 3 wersje zapachowe: Active - pachnie pomarańczami, Sensitive - delikatny, świeży zapach, Soft - pudrowy. Dostępny jest również bloker, który skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Stosuje się go tak jak Antidral czy Etiaxil.
    Cena: 7zł / 60ml


    Paese - Retro opakowania



    Makijaż Retro Style inspirowany jest zmysłową damą z lat 40-tych, elegancką i wytworną kobietą o ustach w odcieniu malwy, mocno wytuszowanych rzęsach i oczach podkreślonych eyelinerem. Mają śliczne opakowania a'la Benefit :)
    Ceny: cienie 18zł; róż 18zł; szminka 16zł; eyeliner 18zł

    Cleanic - Łagodna pielęgnacja


    Moje ukochane chusteczki w nowej odsłonie! Takie chusteczki to znakomity sposób na zapewnienie komfortu i higieny intymnej w każdej sytuacji i przez długi czas. Nowe opakowanie zawiera aż 20 sztuk i ma wygodne zamknięcie, które sprawia, że chusteczki są zawsze świeże.
    Cena: 6,50zł


    Garnier - Pielęgnacja dłoni w 7 dni


    Kremy do rąk z aktywnym L-Bididus, składnikiem inspirowanym probiotykami. Wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi oraz utrzymuje optymalny poziom nawilżenia przez 24 godziny.  Dostępne w czterech wersjach: aloes, mango, miód i masło shea.
    Cena: 5zł

    NYX - Nareszcie w Polsce!


    Kosmetyki, które wiele osób zamawia z zagranicznych stron nareszcie będą dostępne w Polsce w drogeriach Marionnaud.Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, chociaż kilka błyszczyków bardzo mnie kusiło swego czasu.
    Ceny: od 12 do 80zł

    Pharmaceris - Micel do skóry trądzikowej



    Uwielbiam micele, więc ten od razu przykuł moją uwagę. Zawiera specjalistyczny kompleks oparty na wyciągu z łopianu, biotyny, soli cynku oraz kwas migdałowy działają antybakteryjnie i normalizują wydzielanie sebum. Zawarty w płynie glukonian cynku i olej jojoba hamują rozwój trądziku, reakcje zapalne i poprawiają nawilżenie skóry. 
    Cena: 25zł 

    18 komentarzy:

    1. Antyperspiranty Ziajki i kremy Garniera mnie zainteresowaly :D
      wiadomo, kiedy bedą w drogeriach dostępne?

      OdpowiedzUsuń
    2. antyperspiranty już są dostępne w dobrze zaopatrzonych drogeriach.
      osobiście widziałam je w krakowie w nowej hucie na osiedlu stalowym. moze sie komus ta informacja przyda ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. Od kiedy NYX będzie w Polsce? :> A kremów Garniera będę szukać w piątek, przy okazji wizyty w centrum :D

      OdpowiedzUsuń
    4. Ciekawi mnie micel,jak bedzie okazja to go kupie:)
      Nie znam osoby,ktora nie lubilaby kosmetykow w dobrych cenach a jezeli takie sa to ocieraja sie o snobizm....w kazdym razie nie zawsze cena bywa wyznacznikiem jakosci tak samo jak i marka.

      OdpowiedzUsuń
    5. Czy to ja jestem śpiąca, czy ta modelka Paese ma mocno przekoszoną szyję i kark przez "fachowców" od PS?
      A tak poza tym, to ciekawe te nowości, muszę poszukać tych kremów Garnier...
      I fajnie, że Nyxa będzie można oglądać na żywo;)


      Czekam na swatche nowych lakierów:D
      "kochanie"

      OdpowiedzUsuń
    6. uuu... super ziaja dezodoranty, trzeba będzie kiedyś wypróbować :) nyx w marionaud ? świetnie ! ten micel mnie również zainteresował, może się kiedyś skuszę:) pozdr.

      OdpowiedzUsuń
    7. NYX w Polsce??? Cudownie! Nic nie wiedziałam.
      Co do Paese, też od razu miałam skojarzenie z Benefitem :)))
      No i ciekawa jestem bardzo tych antyperspirantów.

      OdpowiedzUsuń
    8. Dezodoranty Ziaji już powinny wszędzie być, a kremy Garniera na dniach :)

      Nyxa wylukałam w gazetce Marionnaud, pewnie już jest albo lada moment się pojawi - http://www.marionnaud.pl/jesien2010/nowosci/images/nowosci-page-021.gif

      Jakbyście dorwały micel to dajcie znać, ja mam teraz jeszcze 2 butelki Biodermy w zapasie i chyba najpierw spróbuję coś zużyć ;)

      Mam krem do rak i dezodorant - krem jest bardzo lekki, przyjemnie pachnie (mam wersję mango), jest fajny np. do pracy przy komputerze, bo bardzo szybko się wchłania.
      Dezodorant (wersja pomarańczowa) stosuję sporadycznie, bo mam jeszcze resztkę innego deo, ale mama ma wersję niebieską i sobie chwali.

      OdpowiedzUsuń
    9. Dwie swietne informacje: Ziajowe antyperspiranty, kosm Paese (szkoda, ze nie mam do nich dostepu) i NYX ;)
      Buziaki :*

      OdpowiedzUsuń
    10. Uaaa, w takim razie jutro lecę do Marionnaud :D Chętnie zaopatrzyłabym się w kilka rzeczy :D

      OdpowiedzUsuń
    11. Paese (dawna Euphora) jest dostępna na stronie internetowej; dużo jej tez w Krakowie, a Warszawie podobno w podziemiach przy Centralnym jest. U mnie w drogerii osiedlowej widziałam niektóre kosmetyki - jestem zakochana w ich lakierach :)

      Lili daj znać czy NYX jest już w drogerii, ja jestem na odwyku... :D

      OdpowiedzUsuń
    12. Te kremy i deo ziaji zapowiadają się ciekawie :D Chusteczki cleanic to też moje ulubione;)nyx będzie w drogeriach typu rossman etc? czy perfumeriach?? mam ochotę na pomadki!

      OdpowiedzUsuń
    13. NYX w PL, jak cudownie - Marionnaud mam naprzeciwko domu :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Anu jakbyś przypadkiem zajrzała do Marionnaud to daj znać jak mniej więcej stoi cenowo ;)

      Saya raczej tylko Marionnaud, przynajmniej na razie.
      Cleanica zużyłam tony :D

      Kochanie wypadło na Body Language Essie ;)

      OdpowiedzUsuń
    15. Dam znać :D Kuszą mnie przede wszystkim lakiery (:D) i może szminki. Ależ się napaliłam :D

      OdpowiedzUsuń
    16. Byłam w Marionnaud i gdy zapytałam o Nyxa Pani popatrzyła na mnie co najmniej dziwnie, coś mi się zdaje, że ta marka będzie dostępna tylko w wybranych drogeriach:/

      OdpowiedzUsuń
    17. No proszę, czyli nie będzie tka różowo :/ muszę się przejść po drogeriach i zobaczyć czy gdzieś Nyxa znajdę.

      OdpowiedzUsuń
    18. Zapraszam na www.paese.pl
      tam mozna testować kosmetyki prawie za darmo;))

      OdpowiedzUsuń