5 września 2010

Recenzja: Peeling enzymatyczny Lirene



Jak działa?
Delikatny enzym pozyskiwany z papai dokładnie, ale bez konieczności tarcia, złuszcza zewnętrzne warstwy naskórka oraz ślady po niedoskonałościach, bez wysuszania i podrażniania skóry. Wzbogacony w aktywny kompleks 3 ziół (arnika, kokoryczka, cyprys) pobudza proces odnowy naskórka, wzmacniając ścianki naczyń włosowatych. Wygładza i uelastycznia skórę, nadając jej promienny i młodszy wygląd.

Czy ten peeling jest odpowiedni dla Ciebie?
To właściwy kosmetyk dla Ciebie, jeśli masz skórę wrażliwą lub skłonną do podrażnień, naczynkową lub bardzo suchą, która wymaga oczyszczenia, wygładzenia i przywrócenia blasku. Peeling wyjątkowo delikatnie usuwa martwy naskórek, łagodzi i odświeża cerę, a Twoja skóra odzyskuje promienny wygląd. Peeling odpowiedni dla skóry w każdym wieku.

Skład

Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Alcohol Denat., Papain, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, Lecithin, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Polygonatum Multiflorum (Solomon's Seal) Rhizome/Root Extract, Cupressus Sempervirens (Cypress) Seed Extract, Arnica Montana (Arnica) Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Extract, Phenoxyethanol, Parfum, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, CI 16035.

Moja recenzja
Teoretycznie peeling nie jest adresowany do mnie - nie mam wrażliwej, suchej skóry, naczynek mam tylko kilka. Bardzo lubię ostre peelingi, ale od czasu do czasu pomiędzy mocnym złuszczaniem stosuję coś delikatnego, żeby oczyścić skórę przed maseczką.Peeling ma żelowo-kremową konsystencję, która niestety sprawia, że ciężko go zmyć z twarzy. Peeling delikatnie oczyszcza skórę, która staje się gładsza i promienna. Peeling polecam osobom, które mają bardzo wrażliwą skórę, która nie może być traktowana ostrzejszymi kosmetykami. Posiadaczki tłustej czy mieszanej skóry, która potrzebuje mocniejszego oczyszczania będą zawiedzione. 

Została mi resztka w tubce, raczej do niego ponownie nie wrócę.
Kosztuje około 16zł

4 komentarze:

  1. Dzięki bardzo za recenzję! Właśnie kończy się mój peeling do twarzy drobnoziarnisty z Lirene i już wiem, co mogę wypróbować jako następne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja dziękuję za recenzję. To peeling adresowany do mnie. Ciekawa jestem, jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będziecie zadowolone - ma dobre opinie w KWC wizażowym. Dla mnie jest trochę za słaby jak na normalny peeling, ale przed nałożeniem maseczki jest w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam cerę mieszaną, a ten peeling dostałam w prezencie. I miło mnie zaskoczył, nie wiem jak to nazwać, ale skóra po nim jest taka... czysta? świeża? Nie wiem, ale ja bardzo lubię ten peeling :D

    OdpowiedzUsuń