28 października 2011

Czy oceniasz książkę po okładce?

Nagranie mówi samo za siebie! :)



10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na reklamę, muzyka również bardzo mi się podoba. Teraz wypadałoby się przekonać na sobie, czy kosmetyk tak dobrze działa;)
    p.s. nie wiem co w tym jest ale za pierwszym razem pomyślałam, że Zombie Boy lepiej wygląda z tatuażami. Teraz już przywykłam do tej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł na reklamę rewelacyjny; dobry produkt sam się broni.

    OdpowiedzUsuń
  3. ZombieBoy bez dziarek jest ciasteczkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam go :) i z tatuażami i bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama rewelacyjna i muzyczka strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. może ja jestem jakaś ciemna, ale nie umiem się odnaleźć w tym twoim nowym szablonie... a ten pan wywołuje u mnie zatrzymanie akcji serca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna reklama.. i super dobrana muzyka.. a Pan musiał się sporo wycierpieć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ekstra reklama<3 a jaki on przystojny:D przypomina mi trochę Natalie Portman:D

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie też chciałam napisać o tym, że ten szablon jest jakiś straszny... Długo mi zajęło dojście do tego jak tu dodać komentarz. Czasami można przedobrzyć z poprawianiem czegoś co jest dobre. A co do reklamy - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki marketing jest fajny, bez fotosklepów, bez ględzenia.
    Ciasteczko ^2 z dziarami i bez :D

    OdpowiedzUsuń