14 maja 2010

AAE kontra AAER

 Co się kryje pod tymi dziwnymi skrótami? Kremy pod oczy marki Clinique! All About Eyes i All About Eyes Rich - mam obie wersje, ta cięższa jest już na wykończeniu, dlatego postanowiłam zrobić zdjęcia porównujące obie konsystencje.
Kremy mają zmniejszać opuchliznę oraz cienie pod oczami oraz niwelować drobne zmarszczki.
AAE jest lekki, kremowo żelowy, AAER ma konsystencję odżywczego masełka. Pierwszy wolę używać wiosną/latem, drugi jesienią i zimą. Uwielbiam je za to, jak dobrze nawilżają skórę - nie mam problemów z okolicą oczu (wysypiam się, nie mam zmarszczek - oprócz maleńkich mimicznych, nie mam genetycznej skłonności do ciemnych obwódek). Polecam przede wszystkim AAER, zwłaszcza do wysuszonej skóry - bardzo lubię gęstą konsystencję w kremach pod oczy, nie przepadam za bardzo lekkimi żelami.

Właśnie pojawił się nowy kosmetyk w tej linii - All About Eyes Serum. Aplikator z chłodzącą kulką uwalnia serum w postaci żelu, masuje i odświeża oraz redukuje i rozjaśnia podkrążone oczy. Kosztuje 140zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz