8 maja 2010

Sobotnie ogłoszenia: nowości majowe


Świeżutka dostawa śliczności ze sklepów, czyli odrobina kuszenia :)
  • Bronze Goddess to limitowana wakacyjna kolekcja marki Estee Lauder, która ukazuję się co roku w perfumeriach. Tworzą ją 3 grupy produktów: kosmetyki kolorowe, kosmetyki do opalania oraz perfumy. W tym sezonie w oko wpadł mi egzotyczny róż - złocisty brąz połączony z koralowym różem (205zł). Wszystko co koralowe musi się znaleźć w mojej kosmetyczce!
  • MAC w maju i czerwcu kusi nas morską, wakacyjną kolekcją - To The Beach. Znajdziemy w niej przede wszystkim piękny koralowy puder rozświetlający (115zł) i moje ukochane cienie - tym razem zaciekawiła mnie soczysta zieleń Sweet & Punchy (66zł)!
  • Legendarny błyszczyk Juicy Tubes marki Lancome (90zł) obchodzi w tym roku swoje 10 urodziny! Błyszczyk zawiera 100% składników pochodzenia naturalnego, a każdy odcień ma swój unikalny zapach: orzechów laskowych, moreli, miodu, malin, wanilii i grejpfrutów. Opakowanie zostało zaprojektowane przez Yayoi Kusama.
  • Nim założymy zwiewne sandałki warto zadbać o stopy. Od czego zacząć? Najlepiej od porządnego peelingu - Stepping Stone marki LUSH (2,75 funta) to połączenie pumeksu z olejejm jojoba, który dodatkowo nawilża suchą skórę. Kruszymy kawałek pumeksu i masujemy nim wilgotne stopy. Jak zwykle LUSH nie zwiódł swoich klientów - pumeks ma zabawny kształt małych stópek.
  • Ziaja w odpowiedzi na sugestie i zapotrzebowanie klientów stworzyła 4 nowe kremowe płyny do higieny intymnej - w małym opakowaniu (6zł) lub dużej butli z poręczną pompką (9zł).Do wyboru płyn o właściwościach: ochronnych, nawilżających, regenerująco-łagodzących, przeciw podrażnieniom.
  • Coś co kocham - zestaw miniaturek - czyli mogę spróbować mnóstwa różnych produktów za niewielkie pieniądze, a w dodatku szybko je zużyję. Bioderma stworzyła 2 zestawy (37zł): jeden zawiera 4 płyny micelarne (bardzo gorąco polecam!), w drugim znajdziemy mini kosmetyki z serii Sensibio: micel, maseczkę oraz 2 kremy (jeden lżejszy, drugi o bogatszej formule). Miałam okazję przetestować serię Sensibio - maseczka co prawda nie powaliła mnie na kolana, ale micel na stałe u mnie zagościł. Lekki krem był fantastyczny - świetnie nawilżał i bardzo poprawił mi cerę, na pewno jeszcze do niego wrócę. Do zestawu dołączony jest kupon na zakup jednego pełnowymiarowego kosmetyku z 50% zniżką!

1 komentarz:

  1. Blyszczyki Lancome i miniaturki Biodermy faktycznie kuszace ;)

    Stopkę Stepping Stone mam, slicznie pachnie i jest baaardzo przyjemna w uzyciu. Faktycznie dobrze peelinguje stopy i delikatnie je natluszcza.

    OdpowiedzUsuń