15 sierpnia 2010

Subtelny peeling Awokado Bielenda

Udało mi się znaleźć zdjęcia peelingu Awokado Bielendy na dysku, dlatego postanowuiłam je szybko zamieścić, żebyście mogły zobacyzć jak smakowicie wygląda. Planowałam pokazanie mojej kolekcji kosmetyków pielęgnaycjnych, ale zdjęcia zostały na służbowym komputerze - wysłalam je sobie mailem w piątek i nie doszły. Postaram się pokazać Wam moją kolekcję w ciągu najbliższych dni.



Bezpieczny, oleisty kosmetyk z drobinkami mielonych pestek, skutecznie, a jednocześnie wyjątkowo delikatnie oczyszcza skórę z szorstkich, łuszczących się, martwych komórek. Doskonale wygładza, zmiękcza, nawilża skórę, poprawia jej jędrność i sprężystość. Likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia naskórka. Skóra zaczyna "oddychać" i łatwiej wchłania kosmetyki pielęgnujące. Piękny tropikalny aromat odpręża i relaksuje. 
Gładka, promienna, zregenerowana skóra. Podrażnienia, szorstkość i łuszczenie się naskórka zredukowane. Uczucie napięcia i pieczenia skóry zlikwidowane.
 
 
Peeling wygląda jak cukier wymieszany z oliwą i pestkami kiwi. Jest trochę delikatniejszy od peelingu z serii Granat i  drobinki szybciej się rozpuszczają, ale bardzo go lubię. Dobrze ściera martwy naskóek i dzięki zawartości olejów sprawia, że skóra jest bardzo miękka i natłuszczona, więc stosowanie balsamu po kąpieli jest zbędne. Myślę, że jest dobrym rozwiązaniem dla suchej skóry. Ale jego największą zaletą jest zapach - wącha, go kilka rayz dziennie, gdy jestem w łazience. Jest zarazem słodki - ale nie mdlący - i kwaśny - trochę przypomina mi kiwi. Mam masło z tej serii, ale jeszcze go nie używałam - chyba zostawię je na zimę, gdy skóra od ogrzewania i rajstop staje się sucha i szorstka.

Wklejam skład dla zainteresowanych :)
 

4 komentarze:

  1. ostatnio długo się mu przyglądałam w Rossmanie. Następnym razem na pewno go kupię. Dzięki!
    Polecam Ci dwufazowy płyn do demakijażu z tej serii. Jest cudowny. Doceniła go nawet moja mama, którą wszystko podrażnia i która zwykle nie zachwyca się kosmetykami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie polacam ze względu na skład.

    OdpowiedzUsuń