29 sierpnia 2010

Wymień stary tusz na miniaturę Clinique!

Promocja tylko w perfumeriach Sephora - przynosząc stary tusz dostajesz miniaturkę tuszu Clinique High Impact Mascara. Promocja trwa tylko do 5 września, dlatego warto się spieszyć. Miniatura ma 4 gramy, natomiast pełnowymiarowe opakowanie 8 gram. Tusz wydłuża i pogrubia, kiedyś go miałam, ale zupełnie nie pamiętam czy byłam z niego zadowolona.
Ja wymieniłam swój tusz na miniaturkę Clinique, a Wy? :)


Będąc dziś w Douglasie wypatrzyłam nową miniaturę przy kasie - uwielbiam Estee Lauder i Clinique, które co jakiś czas wypuszczają miniaturki w całkiem rozsądnych cenach. Zawsze stoją przy kasach w Douglasach, dlatego warto co jakiś czas zaglądać. Miniatury jakie się pojawiają to np. puder brązujący, krem tonujący, balsam do ust, szminki EL, a z Clinique: szminki, zestawy 3 kroków, a dziś wypatrzyłam podkład Superbalanced za 29zł! Tubka ma aż 15ml, więc za 60zł możemy mieć pełnowymiarowy podkład. Niestety dostępny jest tylko 1 odcień - 05, dla mnie troszkę za ciemny, dlatego wstrzymałam się z zakupem.

4 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć. Obojętnie jaki tusz, czy firma ma znaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz wymienilam ;) i jestem bardzo zadowolona! tusz wydluzyl, nie posklejal, lekko podwinal i troszke pogrubil moje rzesy. Jak na pierwsze uzycie - super! Mysle, ze jak go oswoje po kilku uzyciach, to bedzie jeszcze lepszy. Dodam, ze lubie mocno podkreslone rzesy, a moje z natury sa takie se ;) i ten tusz mi je ladnie "zrobil". Polecam! Leccie, wymieniajcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ;) jutro się przejdę do Sephory. mam tylko pytanie... trzeba zrobić jakieś zakupy, żeby móc wymienić tusz?

    OdpowiedzUsuń