6 września 2011

Wtorkowe kuszenie (20): Limitowana kolekcja Big City Life Catrice


Post miał być o czymś zupełnie innym, ale w ostatniej chwili wpadła mi w oko limitowanka Catrice. Powinna pojawić się mniej więcej na przełomie października i listopada. Część z Was już pewnie widziała ją w internecie. Dla tych, które nie śledzą na bieżąco oferty marki wklejam zdjęcia :)
Kolekcja Big City Life inspirowana jest 4 miastami: Sydney, Londynem, Berlinem i Nowym Jorkiem. W skład wchodzą lakiery oraz paletki zawierające 6 cieni, 2 róże i kredkę do oczu.

Berlin

Londyn

Nowy Jork

Sydney

Z paletek najbardziej podoba mi się Berlin i Sydney. Z lakierów jak zwykle wszystkie ;) a Wam?

24 komentarze:

  1. Berlin, Londyn i Sydney. Nie wiem co zrobię, ale muszę mieć jedną z tych paletek. Im dłużej je oglądam, tym bardziej chcę.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też podobają się wszystkie lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta limitowanka jakoś mnie nie podnieca, ale ta Welcome to Las Vegas już tak. Najbardziej pudry: fiksujący i rozświetlający w atomizerze :) No i czekam aż baza pod podkład pojawi się w sprzedaży w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sydney [paletka i lakier]

    OdpowiedzUsuń
  5. nic szału na mnie nie zrobiło na szczęście xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczne typy jak ty:)

    Tak przy okazji, jeśli to nie jest problemem, wyłącz proszę weryfikację obrazkową;) Myślę, że wiele osób (w tym ja:D)się z tego ucieszy, a i komentujących pewnie przybędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A miałam niewydawać pieniędzy, a miałam nie wydawać pieniędzy...
    Sydney/Berlin, takie typy jak Twoje :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak Ty erlin i Sydnej i cieniowo i lakierowo. Nigdy nic nie miałam tej firmy, ale na cienie tym razem chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne lakiery! Wychodzi teraz limitka za limitką a ja kase na kursy wydaje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie 4 są cudowne!
    nie wiem co będzie jak je zobaczę w drogerii... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku zachwycił mnie "Nowy Jork", ale po przemyśleniu sprawy stwierdziłam, że jednak nic nie chcę z tej limitowanki ;) Lepiej dla mojego portfela.

    OdpowiedzUsuń
  12. Berlin i Sydney najbardziej przypadły mi do gustu ale wszystkie są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi podoba się Sydney:) szkoda że Paryża nie ma ;o aż dziwne.
    dziękuję za otagowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie tez podoba się Sydney, ale tylko trzy kolory, więc nie wiem czy się skuszę, w takich limitowankach różnie bywa z jakością i pigmentacją cieni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonyme weryfikacja powinna byc wyłączona - zaraz sprawdze ustawienia, chyba blogger znowu coś miesza :/

    Las Vegas ładna - podoba mi się paletka cieni i puder w sprayu (podobny będzie w kolekcji świątecznej Body Shop).

    Rzeczywiście dziwne, że nie ma Paryża. Widzę, że Sydney wygrywa - mam nadzieję, że każdej uda się kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój faworyt to Londyn - muszę mieć tą paletę i lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze miec Berlin i Sydney;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne cienie!

    zapraszam na rozdanie
    www.topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. lakiery są fajn e, szczególnie te fiolet

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba bym nie wiedziala na ktory kolor mialabym sie zdecydowac. Wszystkie kuszące i moze nawet zahacze o cos z firmy Cathrice w Naturze pod koniec miesiąca ;-)

    OdpowiedzUsuń