13 września 2011

Wtorkowe kuszenie (21): Zatrzymaj lato z lakierami Rimmel!


Uwielbiam porozlewane kosmetyki, pokruszone pudry czy cienie... oczywiście tylko na zdjęciach ;) bardzo spodobała mi się fotka lakierów Rimmel, dlatego dzisiaj pokrótce o tej nowości.



Total kolor! Rimmel zatrzymuje lato dzięki nowym, intensywnym lakierom I Love Lasting Finish.
Lakier do paznokci I Love Lasting Finish to dziewięć unikalnych, intensywnych barw, nawiązujących do najnowszych trendów. To obowiązkowa pozycja w kosmetyczce każdej kobiety lubiącej bawić się modą. Jest trwały, nie odpryskuje i nie odbarwia paznokci. Soczysta zieleń, fiolet czy błękit dodadzą charakteru każdej stylizacji. Podążaj za trendami i stwórz swój London Look dzięki ultra-kolorowym lakierom I Love Lasting Finish. Lakiery kosztują 9,99zł.

A tutaj posiadane przeze mnie odcienie: Hot Shot, Lemon Drop i Lively Lilac.


Post zamieszczam tak późno, bo dzisiaj kuszę nie tylko kosmetycznie. Upiekłam ciasto ze śliwkami z tego przepisu. Szkoda, że nie mogę Wam podesłać trochę do spróbowania :)

15 komentarzy:

  1. ciasto cudne! Uwielbiam ciasta śliwkowe :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery mają sliczne buteleczki :)
    a ciasto wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne lakiery ♥
    mm ciasto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciasto pyszne, polecam przepisy z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rimmelki to moje ulubione lakierki a ciasto ze śliwkami? pyszota! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie ciasto wygląda :). Smacznego.
    Lakiery bardzo fajne powiem szczerze, i jakieś takie tanie jak na Rimmel. Zerknę na nie jak następnym razem będę buszować po drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, ciasto prezentuje się smakowicie :)
    Lakierów Rimmel jeszcze żadnych nie posiadam, ale kto wie, może kiedyś się skuszę... ;) Cena 9,99zł brzmi jeszcze rozsądnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałaś już żółtego? Interesuje mnie ile trzeba nałożyć warstw.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Muszę się zaopatrzyć w kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory, ale gdzie ty je za dychę dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, te lakiery są boskie, właśnie też się dziwię gdzie za dychę kupiłaś :) widziałam takie po 19,99

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery dostałam od przyjaciółki w prezencie, ale w całym internecie przy informacji o nich widnieje cena 9,99zł - sprawdzę to przy najbliższej okazji; one mają tylko 8ml, więc dziwię się, że sprzedają je za 20zł :/

    Żółtego nie testowałam, ale zrobię to przy najbliższej okazji :) mam teraz fazę na beżowe odcienie, więc kolory poszły na chwilę w odstawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie jakoś te lakiery nie porwały... chyba wyszły trochę za późno i mój umysł zaprogramowany jest już na kolory jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo prosze o recenzję lakieru Lemon Drop!! Właśnie takiego koloru szukam i jestem ciekawa jak się sprawuje :))

    OdpowiedzUsuń