20 września 2011

Wtorkowe kuszenie (22): Wegańskie olejki Alterra



Naturalne, wegańskie, niedrogie, z certyfikatem BDIH... takie właśnie są olejki Alterra, które znajdziemy w Rossmannie. Lubicie smarować skórę olejkami, czy wolicie masła i mleczka? Ja najczęściej stosuję balsamy, ale od czasu do czasu lubię zrobić sobie masaż pachnącym olejkiem. Skóra staje się miękka i długo natłuszczona (co jest świetne późną jesienią i zimą, gdy skóra zaczyna się przesuszać od rajstop, ogrzewania i częstej zmiany temperatury).
W Rossmannach coraz więcej Alterry - zaczęli od wprowadzenia serii do włosów, później przyszedł czas na pielęgnację twarzy, a teraz mamy kosmetyki do ciała. Podobają mi się te olejki. Chyba niedługo zagoszczą na mojej półce...



Olejek Granat i Awokado

Nowy kosmetyk pielęgnacyjny do ciała Alterra, dzięki wyjątkowej kompozycji orzeźwiających olejków z owoców granatu i awokado, zapewnia skórze kompleksową pielęgnację, regenerację i uczucie świeżości. Zawarte w produkcie naturalne oleje roślinne, m.in.: z pestek granatu, rycynowy czy z jojoby, pozwalają skórze odzyskać sprężystość i intensywnie ją nawilżają. Natomiast kompozycja wyciągów z: awokado, migdałów i sezamu, sprawia, że skóra staje się aksamitnie miękka.

Olejek Migdały i Papaja

Alterra Migdały i Papaja, dzięki połączeniu oleju migdałowego, wyciągu z papai oraz oleju z pestek winogron, nie tylko łagodnie pielęgnuje skórę w czasie masażu, ale również swoim zapachem rozpieszcza zmysły. Natomiast zawartość olejów: sezamowego oraz z jojoby dostarcza wyjątkowo intensywnej regeneracji i poprawia elastyczność skóry. Preparat szybko się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną, odżywioną i pięknie pachnącą.

Cena: ok. 13zł

20 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie i chyba się skuszę na granat i awokado :) Orientujesz się może w cenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. aksamitnie miekka skóra.. jak to brzmi zachęcająco ;) a stosowałaś może juz te olejki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takie olejki :) ciekawe ile kosztuja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi ciekawie! jeśli kupisz to koniecznie zrecenzuj :)
    zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj ten pierwszy kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja widziałam tylko jakiś pomarańczowy chyba. nie lubię oliwek, ale jak będę miała przesuszoną skórę to pewnie się z nimi przeproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem nimi zachwycona, są naprawdę dobre i skuteczne, skóra jest porządnie nawilżona i "miękka". Kosztują ok. 15 zł. Mam ten z granatem. Zapach w buteleczce jest bardzo intensywny, ale na skórze już nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam ten z granatem ale po to żeby używać na włosy. I powiem Wam, że jest lepszy od amli i vatiki, włosy lśnią, są wygładzone i takie zdrowsze. Zamierzam wypróbować też wersję z migdałem ;

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam o cenie - ok. 13zł :)
    Kupię na pewno, teraz mam otwarty olejek Alverde i olej ze słodkich migdałów, bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję się skuszona :-)
    ja chcę jeszcze więcej alterry w polskim rossmannie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm...ciekawią mnie te produkty, ale jakoś nigdy nie poświęciłam im uwagi i nie miałam większej chęci by się z nimi zapoznać. Może powinno się to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest jeszcze wersja antycellulitowa: pomarańcza i wierzba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przyglądałam się im kiedyś, ale poczekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja używam tego olejku granat i avocado i jestem zadowolona.Nakładam go na lekko wilgotne ciało i masuję,naprawdę dobrze nawilża,skóra jest mięciutka i gładka.Zapach początkowo nie spodobał mi się,bo jest bardzo słodki...ale za kilka minut wietrzeje i pozostaje taki aromat przypominający landrynki:)Ale to są tylko moje spostrzeżenia zapachowe:PP

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na rozdanie, wystarczy zostawić komentarz z nickiem pod jakim obserwujesz, czas tylko do jutra
    http://agusia77.blogspot.com/2011/09/rozdanie-dla-blogerrek_08.html

    OdpowiedzUsuń
  17. są cudowne :) i do włosów i do nawilżania ciała i do masażu relaksującego :D pachną bardzo ładnie, owocowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię produkty Alterra, Są rewelacyjne, zwłaszcza ceny. Czasami aż nie dowierzam, ze jakość wcale nie musi być taka droga! Przy okazji serdecznie zapraszam na rozdanie urodzinowe pielęgnacyjne u mnie:)
    http://poznanianka.blogspot.com/2011/09/urodzinkowe-rozdanie.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Może to zabawne, ale ja używam tego oleju z migdałami do włosów. Kiedy przeczytałam skład, uznałam, ze sprawdzi się w tej roli :)

    OdpowiedzUsuń