21 listopada 2010

IX Międzynarodowy Kongres i Targi Pielęgnacji Paznokci

Byłam dziś na targach paznokciowych w hotelu Sofitel Victoria. Ze względu na mamę musiałam zachować zdrowy rozsądek i wyszłam z 3 lakierami, a właściwie 2, bo jeden kupiłam dla niej ;)
Targi były maleńkie, wybór lakierów niezbyt duży. Widziałam słynne lakiery Color Alike, ale jakoś się nie mogłam zdecydować na żaden kolor - chyba zamówię je kiedyś z internetu albo kupię na następnych targach.
Było stoisko Świat Lakierów z fajną promocją - dwa lakiery w cenie jednego, ale wybór kolorów nie był powalający - chociaż myślę, że osoby, które nie mają aż tak dużej kolekcji jak ja na pewno coś by sobie ładnego wybrały :) na produkty SpaRitual była zniżka 20%. Na stoisku Euro Fashion zniżka na wszystko 10%, w Bass Cosmetics wzięłam lakier Nubar za 15zł (podobno regularna cena to 25zł).
No i oczywiście do kupienia była cała masa rzeczy do zdobienia i przedłużania paznokci, ale to mnie nie interesowało.


Top Coat EF, Nubar Red Ruby Glitz, SpaRitual Bon Apetit

Chodzicie na targi kosmetyczne? Kiedyś chodziłam na prawie każde, teraz rzadko chodzę, bo najczęściej mi się nie chce albo mam mega zapasy i nic nie potrzebuję albo bilet kosztuje krocie - przy niewielkich zakupach zupełnie się nie opłaca.

10 komentarzy:

  1. u mnie nie ma żadnego w pobliżu niestety, ale zamierzam niedługo jechać do Poznania i zapoznać się z nimi w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o red ruby glitz podobno swietny! Na pewno bedziesz zadowolona z Nubara :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sabb naoglądałam się u Ciebie Color Alike, a dziś jakoś wszystko przebrane, fioletowego odpowiednika Chanela już nie było.
    Nubara nie miałam wcześniej, ale ten mi wpadł od razu w oko; podobał mi się jeszcze jeden, ale mama-strażnik stała za plecami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie prezentuja sie zakupy,swojego czasu przegladalam lakiery Nubar i SpaRitual ale koniec koncem nie wzielam nic od nich.
    Co do Targow to czasu brak bo u mnie w miescie to poza zasiegiem wiec najblizej Katowice,Krakow,Warszawa a to zawsze wycieczka i...brakuje chetnych do towarzystwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten różowy bardzo ciekawy. Jakby mi ktoś wskazał odpowiednik o zbliżonym kolorze dostępny do kupienia w popularnym rossmanie byłabym baaaaaaardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SpaRitual zrobiło na mnie kiedyś duże wrażenie - dziewczyna w gabinecie miała ich spory wybór, lakier trzymał mi się na paznokciach bardzo długo.
    Ze zniżką zapłaciłam za niego 17,60zł, normalnie w EF kosztuje 22zł. Maja fajny wybór kolorów. Nubara nigdy wcześniej nie widziałam na żywo, a ta żelkowa czerwień wpadła mi od razu w oko. Akurat mam świeżo pomalowane paznokcie, ale może za kilka dni go użyję ;)

    Odpowiednika nie znam, ale np. Astor ma bardzo fajny kremowy róż, tylko ciemniejszy niż ten ze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimie znalazłam coś takiego - nie wiem czy są bardzo zbliżone, ale podobna rodzina kolorystyczna http://klublakierowy.blogspot.com/2010/11/barbra-344-mauve-pleasure.html
    Niestety nie ma tego w Rossmannie, ale może w jakiejś mniejszej drogerii znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię targi, szczególnie te z dużą ilością stoisk :) Nie ukrywam, że jednak warto iść z długą listą zakupów, żeby koszty biletu się zamortyzowały ;) No i jak wiadomo: na targach jednak taniej ;)
    Piękne lakiery, jestem ciekawa Twojej opinii o top coatcie ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. te były tylko paznokciowe i stoisk było mało, ale wcześniej chodziłam na Torwar i do Expo - to były targi, masa stoisk i kosmetyki gabinetowe ;)

    Top Coat polecała Lilypad - tzn. chyba ten polecała, innego z EF nie znalazłam ;) zaraz lecę do wanny, a potem chyba pomaluję paznokcie Nubarem - naszła mnie ogromna ochota na żelkowy lakier z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Portal Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom jest miejscem w którym możesz za darmo dodawać i przeglądać ogłoszenia z Radomia i okolic. Ogłoszenia podzielone są na kategorie tematyczne dzięki czemu poruszanie się po serwisie ogłoszeniowym staje się intuicyjne i bardzo proste. Poza ogłoszeniami drobnymi znajdziesz tutaj informacje dotyczące takich dziedzin życia miasta jak pracy w Radomiu czy nieruchomości w Radomiu. Serwis i dane na nim są codziennie uaktualniane tak więc zapraszamy do jak najczęstszych odwiedzin naszego portalu ogłoszeniowego Radom Lokalne i do aktywnego uczestniczenia w rozbudowywaniu jej. Bezpłatne ogłoszenia Radom Lokalne to serwis z darmowymi ogłoszeniami drobnymi z Radomia, w którym można całkowicie bezpłatne dodać ogłoszenia w takich kategoriach jak: sport, biznes, motoryzacja Radom, zdrowie, usługi i firmy oraz w wielu innych. Ogłoszenia są poukładane w kategorie i podkategorie dzięki czemu można łatwo znaleźć interesujący nas przedmiot bądź usługę w mieście Radom. Dodanie nowego ogłoszenia trwa kilka chwil, i jest to jeden z najszybszych sposobów dodawania anonsów. Zapraszamy na Radom Lokalne - Ogłoszenia drobne Radom !

    OdpowiedzUsuń